Український промоутер повідомив, скільки коштів було витрачено на організацію боксерського вечора.
Промоутерська компанія Spartabox Faniian Promotions інвестувала 330 тисяч доларів у проведення боксерського вечора "The Road to Victory", який відбувся 3 серпня в столиці України, Києві.
Цю інформацію поділив голова компанії Ігор Фаніян під час бесіди з виданням SportArena.
"Вечір боксу The Road to Victory- 330 тисяч доларів. Це десь біля 15 мільйонів гривень. Це багато. В нашій країні дуже важко монетизувати бокс. Це не просто спорт, це продовження нашої культури.
"Іноді мені доводиться переживати смуток, але в той же час я відчуваю гордість за наших спортсменів. Це надихає, що ми можемо представляти нашу країну на міжнародній арені і відчувати себе справжніми борцями на рингу. Зараз, на жаль, термін 'боєць' став дещо розмитим", -- поділився думками Фаніян.
Шоу The Road to Victory пройшло у столичному Палаці спорту. В головній події Арам Фаніян у 11 раунді нокаутував мексиканця Хуана Антоніо Родрігеса та здобув титул чемпіона WBO.